Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Kampanie i Promocje Hurt i Detal Portal Kupców Polskich (str. 42 z 93)

Kampanie i Promocje

  • Stokrotka z myślą o swoich klientach przygotowała nową akcję lojalnościową pod nazwą „Odkryj Cuda Świata”. Przewodnikami po faktach i ciekawostkach dotyczących Cudów Świata są bohaterowie kanału Nickelodeon: Dora, Shimmer&Shine, Blaze, Paw Patrol oraz Żółw Ninja – Mikey. Czytaj więcej »

  • Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” rusza jesienią z kolejną już w tym roku kampanią reklamową swoich produktów. Na wrzesień i październik br. zaplanowana została promocja Musztard i Sosów Kieleckich. Czytaj więcej »

  • Goplana Jeżyki wraca na ekrany

    Czwartek, 06 września 2018

    We wrześniu rozpoczęła się silna kampania reklamowa Goplana Jeżyki, w której marka zaprasza do wszechświata zmysłowych, czekoladowych wrażeń. Czytaj więcej »

  • OSM Piątnica to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i najsilniejszych marek w branży mleczarskiej na polskim rynku. Z początkiem września marka rozpoczęła promocję swoich produktów pod hasłem „Z Piątnicy, no bo skąd”. To główny element nowej platformy komunikacyjnej, nawiązującej do lokalnego pochodzenia, naturalnych składników, autentyczności i bliskości. Autorem... Czytaj więcej »

  • Czas powrotów do szkoły sprawia, że rodzice szczególna uwagę poświęcają skompletowaniu szkolnej wyprawki czyli również butów i przekąsek do szkoły. By ułatwić to zadanie, producent najlepszej jakości bakalii i batonów Bakalland oraz marka obuwia dziecięcego BARTEK, przygotowały dla klientów niespodziankę. Do każdego zakupu w sklepach BARTEK dodawany jest nowy baton owocowy... Czytaj więcej »

  • Zero alkoholu, smak Ż!

    Wtorek, 04 września 2018

    Pod hasłem „Zero alkoholu, smak Ż” ruszyła kolejna odsłona kampanii, w której marka promuje nowe piwo Żywiec 0,0%. Komunikację rozpoczął spot telewizyjny emitowany we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych i kampania na nośnikach OOH. Czytaj więcej »

  • Desperados Nocturno zaprasza konsumentów do świata intensywnych przeżyć i autentycznych, imprezowych emocji. W ramach kampanii „Bo chcemy poczuć więcej” marka uruchomiła innowacyjnego chatbota, który rejestruje okrzyki użytkowników w aplikacji Messenger i wkomponowuje je w muzyczny bit. Czytaj więcej »

  • Cały świat może być Fresh & Fruity – taki przekaz niesie nowa kampania Wawelu, której celem jest nie tylko wzrost świadomości marki, ale także kreowanie owocowych nadziewanych galaretek jako atrakcyjnego towarzysza w trakcie codziennych, małych i dużych, odkryć. W ramach kampanii zaplanowano intensywną kampanię digital i emisję spotu TV. Całość uzupełniają działania PR i... Czytaj więcej »

  • Spoty sponsorskie, promujące tabletki do zmywarek All in One z systemem Active Oxy Plus Power, zobaczyć można w czołowych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz stacjach tematycznych. Czytaj więcej »

  • Ruszyła druga odsłona kampanii „Wielkie potrzeby małych brzuszków” marki Bebiko Junior. W ramach aktywności edukacyjnych na temat potrzeb żywieniowych dzieci po 1. roku życia marka przygotowała nowy spot reklamowy. Wideo pokazuje jak wielkie potrzeby mają małe brzuszki oraz w jaki sposób 2 kubki Bebiko Junior 3 NutriFlor+ pomagają uzupełnić dietę rocznego dziecka w składniki... Czytaj więcej »

  • 26 sierpnia br. ruszyła kampania marketingowa akcji Gang Słodziaków, prowadzonej przez sieć Biedronka. W tym roku wesoła szóstka Słodziaków z leśnej polany zachęca dzieci i dorosłych do wspólnego czytania. Kampania „Gang Słodziaków” prowadzona jest w stacjach telewizyjnych, radiowych, w prasie, internecie i mediach społecznościowych. Czytaj więcej »

  • Skok ze spadochronem, jazda Ferrari, lot balonem czy Flyboard to oferowane przez firmę Wyjątkowy Prezent atrakcje, które jako „epickie przygody” stały się nagrodami letniej kampanii promocyjnej Coca-Coli. Kampania #Wowmomenty potrwa do końca października br., wspierają ją ogólnopolskie działania reklamowe. Czytaj więcej »

  • Havas Media dla Red Bull 111 MegaWatt

    Środa, 22 sierpnia 2018

    W dniach 8-9 września 2018 r. odbędzie się 5. edycja zawodów Red Bull 111 MegaWatt. W ramach promocji wydarzenia Red Bull rozpoczął promocję konsumencką, do której media zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media. Czytaj więcej »

  • Ruszyła kampania marki E. Wedel promująca kultowe batony Pawełek. Działania pod hasłem „Pawełek budzi radość” obejmą telewizję, outdoor, internet oraz prasę, a ich finałem będzie impreza zorganizowana we współpracy z Wujaszkiem Liestyle i kolektywem DJskim Princess Rap. Czytaj więcej »

  • Marka Salatino po raz pierwszy w historii rusza z szeroką kampanią promocyjną pod hasłem „W moim tempie”. W ramach działań powstał m.in. spot, który w przewrotny, humorystyczny sposób pokazuje, że sałatki Salatino to doskonałe rozwiązanie na zdrową przekąskę do pracy. Czytaj więcej »

  • Coca-Cola wystartowała z drugą fazą kampanii reklamowej marki FUZETEA. Jej głównymi bohaterami są Basia Kurdej-Szatan, Modny Tata i Gabi Drzewiecka, którzy w specjalnie przygotowanym video zachęcają Polaków do znalezienia chwili tylko dla siebie. Komunikację projektu wspiera psycholog, który wyjaśnia, dlaczego krótka pauza nigdy nie jest stratą czasu. Czytaj więcej »

  • Marka nawiązała kilkumiesięczną współpracę z Karolem „Blowkiem” Gązwą oraz Agnieszką Grzelak. Popularni Youtuberzy promują na swoich kanałach innowacyjne lizaki 3D, m.in. organizując konkursy. – Nasz produkt jest skierowany do nastolatków, którzy właśnie tam często poszukują informacji o trendach i nowościach – mówią przedstawiciele Chupa Chups. Czytaj więcej »

  • Do McDonald’s zawitała nowa promocja, a w niej najlepsze pod słońcem: Burger Szefa (dostępny także na ostro), McWrap Krewetki oraz McWrap Kurczak Tzatziki. Oprócz tego na gości czekają nowe dodatki: łódeczki ziemniaczane z sosem śmietanowym oraz chrupiące krewetki. Czytaj więcej »

  • Przez kilkanaście tygodni Warka przeżywała wraz z kibicami najważniejszy piłkarski turniej czterolecia, rozdając miliony biało-czerwonych chust, które stały się modnym gadżetem wśród fanów. Czytaj więcej »

  • Wakacje kota Mleczysława

    Piątek, 20 lipca 2018

    Wakacje rozkręcają się na dobre. Na dwa słoneczne miesiące zapominamy o dzwonku szkolnym. Wspólnie z uczniami na letni odpoczynek udał się również kot Mleczysław – mleczny bohater kampanii „Mamy kota na punkcie mleka” finansowanej z Funduszu Promocji Mleka i prowadzonej przez Polską Izbę Mleka we współpracy z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka. Naszej... Czytaj więcej »

  • Właśnie startuje zapowiadana kampania wspierająca nowy produkt Hochland Kanapkowy Mini, w postaci spotów telewizyjnych, materiałów POSM, a także w digitalu - na dedykowanej, interaktywnej stronie www, Facebook’u, bannerach oraz w VOD. Promocja obejmuje również działania PR w mediach branżowych i konsumenckich. Zaplanowano także kreatywne akcje z influencerami. Czytaj więcej »

  • Dzisiaj rusza najnowsza kampania „Lato smakuje lepiej z Lay’s”. W tym sezonie Lay’s pojawi się wszędzie tam, gdzie trwa wakacyjna zabawa. Konsumenci będą mogli delektować się smakiem chipsów Lay’s podczas wielu samplingów w trakcie projekcji filmów w kinach letnich w całej Polsce oraz przy okazji zabawy w ramach mobilnego studia muzycznego Lay’s Summer Studio. Dodatkowo... Czytaj więcej »

  • Wystartowała ogólnopolska kampania 360° marki Bebiko Junior. Działania realizowane pod hasłem „Wielkie potrzeby małych brzuszków” mają na celu edukację rodziców na temat potrzeb żywieniowych dzieci po 1. roku życia i znaczenia odpowiedniego żywienia dla ich prawidłowego rozwoju. Aktywności obejmują nowoczesne oraz tradycyjne kanały dotarcia i realizowane są we wszystkich... Czytaj więcej »

  • To główny punkt kampanii promocyjnej nowej edycji Mentos Say Hello, która odbędzie się w popularnych turystycznych miejscowościach. Akcja połączona z samplingiem będzie dodatkowo wspierana przez ekipy Radia Eska, które sprawdzą, jakie emocje towarzyszą Polakom w czasie wakacji. Czytaj więcej »

  • E.Wedel wraca do korzeni smaku i wprowadza na rynek trzy rodzaje gorzkich czekolad. Czym się różnią? Czekoladowym odcieniem i zawartością ziaren kakao z Ghany – im ciemniejszy kolor tabliczki, tym więcej kakao. Entuzjaści słodyczy zaznają odrobiny gorzkiego smaku za sprawą „Lekko Gorzkiej” z 50 % zawartością kakao, z myślą o nieco odważniejszych konsumentach stworzono... Czytaj więcej »

  • Okocim rozpoczyna emisję nowego spotu w ramach platformy komunikacyjnej „Tu się warzy z zasadami”. Tym razem marka prezentuje świat dźwięków towarzyszący procesowi warzenia piwa. Czytaj więcej »

  • Jestem rodzicem – trzeźwo myślę

    Czwartek, 12 lipca 2018

    Czy mogę sięgnąć po alkohol opiekując się dzieckiem? Czy każda ilość alkoholu w ciąży jest szkodliwa? Jaki mam wpływ jako rodzic na spożywanie alkoholu przez moje dziecko? Z badania przeprowadzonego w ramach kampanii „Trzeźwo myślę” na zlecenie Carlsberg Polska* wynika, że choć potrafimy odpowiedzialnie odmawiać spożycia alkoholu, to wciąż potrzebna jest edukacja w tym... Czytaj więcej »

  • Dzięki mediom społecznościowym influencerzy są dla nas jak dobrzy znajomi. A gdyby mogli do nas zadzwonić, dokładnie tak, jakby rzeczywiście świetnie nas znali? Z Tymbarkiem to możliwe! Zuzanna Borucka, Jaś Dąbrowski czy Mariusz Kałamaga mają dla każdego jedyną w swoim rodzaju wiadomość – chcą zadzwonić, by ją przekazać. Jak to działa…? Trzeba się połączyć, by... Czytaj więcej »

  • Zasmakuj lekkości z napojami Żywiec Zdrój®

    Poniedziałek, 09 lipca 2018

    W czerwcu rozpoczęła się kampania reklamowa pod hasłem „Zasmakuj lekkości”, przedstawiająca portfolio napojów Żywiec Zdrój®. Nowości produktowe będą widoczne przez całe lato: w TV, w Internecie, na nośnikach OOH oraz w sklepach. Czytaj więcej »

  • W pierwszy weekend lipca rozpoczęła się nowa kampania BLACK’a, która potrwa do końca września. Marka będzie częstować napojem energetycznym BLACK After Alcohol w paśmie porannym „Wstawaj nie udawaj” w RMF MAXX, jak i podczas wieczornej audycji „POP Lista” w stacji RMF. BLACK został również partnerem największej trasy koncertowej LATO NA MAXXXA!, która zagości w 11... Czytaj więcej »

więcej artykułów


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51